Permulaan untuk suatu pengakhiran.

Okay I dah dapat result SPM semalam. Masa dapat slip keputusan tak rasa apa-apa sangat. Mungkin sebab tak ada expectation untuk dapat straight As. Ataupun sebab sedar diri tak study rajin-rajin dulu dan Allah masih bagi peluang untuk dapat result yang boleh dibanggakan kalau dibandingkan dengan usaha I yang sikit tu. Alhamdulillah, terima kasih ya Allah.

Apapun, terima kasih kepada En. Ahmad Fikri Chao dan Pn. Padilah Ayop untuk segala pengorbanan dan sokongan yang diberikan. Duit yang telah dibelanjakan untuk I yang sikit-sikit makan sikit-sikit makan ni tapi belajar tak sangat. Hihi. Terima kasih juga kepada kakak-kakak yang banyak membantu. Oh, thank you juga kepada  saudara-mara sepupu sepapat yang doakan kejayaan saya. I love you all ♥ :'D


Kepada cikgu-cikgu dari tadika, sekolah rendah sampai sekolah menengah, anda semua dihatiku. Terima kasih, terima kasih. Kalau tak ada cikgu semua, entah macam manalah keputusan saya. Cikgu semua vavavoom, memang paling best saya jumpa :')

Tak lupa kepada kawan-kawan yang sentiasa di sisi tak kira hujan panas ribut atau petir. Congratulations okay! Here wishing you girls best of luck in the future :)


Lastly, thank you to every single person who has supported me from the start in any way. You are truly amazing ;)


Ini cuma satu lagi permulaan dalam hidup. Jangan mengaku kalah dulu, naikkan semangat balik. Usaha perlu digandakan dan hidup mesti diteruskan!


p.s. Betul-betul terharu bila ramai yang nak bagi reward although I tak dapat straight As. Rasa bersalah pun ada sebab sepatutnya belajar lebih gigih.

Comments

Popular posts from this blog

Survived (part 1)

Matrikulasi.

Mula-mula benci, lama-lama sayang.