Rants.

 Reach out and get what you want.


SPM is coming closer and, and, AND I'm not ready. Eh macam lah ada orang yang berani cakap dah. Okay, tak mustahil tapi yang pastinya bukan kita.


But this time, I'm not gonna say that I won't online unless I've finished my exams. I won't. It doesn't really matters if I online, it doesn't actually affect me that much nowadays. Maybe I've lost my interest on these social networks? Okay, tipu TIPU! Tak kira lah tipu ke hape ke yang penting kita study ya (Sejak bila guna kita ni? Hihi). Apa lagi nak cakap? Macam otak beku pulak dah tak tahu nak blog apa -_-


Oh, tinggal lagi lebih kurang 5 minggu sekolah. Bukan untuk awak adik2 sekalian, tahu lah lagi 2 minggu tamat sesi persekolahan. Sedihnyaaaaaaa ;( Tolong sedih sekali, cepat. Dah, dah tukar topik lain, tak pasal2 bercucuran air mata kang :P


Whatever so, life must go on. Study hard (and smart) for the exams to get the future that we're hoping for. Therefore, happy studying friends! ;D

Comments

Popular posts from this blog

Survived (part 1)

Matrikulasi.

Mula-mula benci, lama-lama sayang.