Wednesday, August 11, 2010

Moh ke maghi, kawe nok pesan dikit ni

Selamat berpuasa kepada makcik-makcik, pakcik-pakcik, abang-abang, kakak-kakak, adik-adik, Cik Jah, Cik Peah, Tok Mat, Tok Ali dan semua yang beragama Islam! Sepanjang bulan Ramadhan yang mulia ni, jom kita banyakkan amal ibadat, kumpul pahala banyak-banyak untuk bekalan hidup dunia dan akhirat. Sebelum tu, niat di hati mesti ikhlas okaaaay, jangan ingat nak pahala je. Masa puasa ni, ingatlah juga orang-orang yang tak bernasib baik seperti kita. Kalau rasa lapar atau dahaga, bandingkan diri sendiri dengan mereka yang susah, tak dapat makan dan minum. Lepastu mesti gembira dan bertenaga semula takdelah lemah (bukan lemah-lembut) macam seminggu tak makan.

Bahana 3 hari, bayangkan lepas SPM.

Ujian dua telah pun tamat dengan jayanya, ewahh. Destinasi seterusnya,
trial bulan depan. HOYEH!

2 comments:

Nur Nazira said...

lps SPM da xnmpk dah meja tu. HAHA :D

Shahiela C said...

Alaaaahai haha tapi insyaAllah ada lagi cuma dah tak berterabur sebab buku semua dkt sekolah baru! HEHE. ;]