Because Today is Thursday.

Yeah, akhirnya dapat pun blog. Sebab hari ini balik awal, ada masa untuk online lama sikit hehe. Apa cerita? Haih ye ye tahu la blog dah berhabuk dan berdebu. *sambil meniup skrin komputer yang takde pun habuk ataupun debu*. Maklumlah, pelajar Tingkatan 5 pengurusan masa berterabur.


TAPI! Heh, saya dah kembali jangan risau. Weh rasa macam nak buat album come back pulak. Dah tak terkira berapa lama tak buat album. Okay dah jangan nak mengarut. E'eleh aku punya pasal ah nak poyo kata ada buat album. Fine jangan dengar cakap aku.


Rasanya ramai dah tahu cerita Boys Over Flower / Boys Before Flower kan kan? Ha betul memang nak cakap F4 yang mana aku suka hehe.


Mesti ah suka hero! Semalam sempat pulak sebelum tidur, online dulu nak cari gambar dia untuk blog hari ni. Woah bagus kan, berkorban masa tidur untuk tulis entri yang best siap gambar lagi untuk awak semua baca? sila terharu sekarang (kalau tak pun, kena terharu jugak). :') HAHAHA.



Lee Min Ho ataupun Gu Jun Pyo (BOF)






SABAR! Jangan gedik dulu. Aku tahu tengah panas sekarang ni.



Senyum ah pulak, haih nak gugur jantung.



Alolololo comel awwww!



Sengaja letak yang ini lagi sekali, tinggi siot.


Hoi bila boleh start gedik ni? Gelojoh tamak haloba ah kau ni, tunggu skejap. Cehh dia yang tak sabar nak menggedik diam ah Shaa. Sekarang finale post ni,


Ho yeh ho yeh! Ho yeh ho yeh! Suka Lee Min Ho!
eh salah, suka Gu Jun Pyo ♥


Okay bye.

Comments

Popular posts from this blog

Survived (part 1)

Matrikulasi.

Mula-mula benci, lama-lama sayang.