Kerja gila


Gila gila gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Tadi sedang google gambar yang cantik, terjumpa gambar ini. Ok aku tipu, aku memang cari gambar Zac dengan Vanessa. Ah gilakan aku ni? Ah takpelah asalkan aku suka sudah hehe.


Oh dan yang ini memang aku minat. Dia sangat sangat sangat sangat sangat (fuh penat taip "sangat" 5 kali nak tunjuk memang aku sangattttttttttttt minat dekat dia ni) cantik dan cantik dan cantik dan cantik dan cantik! (fuh penat aku taip "cantik" 5 kali juga sebab nak highlightkan dia cantik)



TADAAA! Scha Al-Yahya, cantik bukan?


Lepas tu, teringat pula dekat yang ini. Dia sweet and nampak lovable gitu. Lagi-lagi lepas tengok "I'm Not Single". Dia dengan Farid Kamil dalam cerita tu, aduh cocok banget deh! Dan dialah duta Lipice hehe.



TADAAA! Lisa Surihani.


Okeh aku masih tak dapat sambung apa-apa ke komputer ni. Sebab tu tak ada gambar annoying aku. Lega rasanya bila tak ada gambar-gambar begitu bukan? Haha takpe lepas dah dapat upload, satu entri penuh gambar aku je ok? Sekarang ni rasa macam nak je buka compartment dia, tukar connector yang tersalah pasang tu lepas tu pateri balik dekat tempat asal diorang. Ceh, cakap macam tahu je. Memanglah tak tahu, kalau tahu dah lama aku buat ish BYE.

Comments

Popular posts from this blog

Survived (part 1)

Matrikulasi.

Mula-mula benci, lama-lama sayang.