Friday, November 20, 2009

Pertama kali

Pertama kali saya tak pergi hari terakhir sekolah.

Demam tak elok lagi :( Tak pergi pun kem tu. Dah takde rezeki, nak buat macam mana? takpelah. Pei Khim, Moli, Wan Ying, Zarina & Aida yang pergi kem, ambil semua faedah daripada kem tu :) Harap-harap takde rombakan kelas untuk tahun depan, tak suka. Biarlah dengan kelas yang sedia ada ni, selesa dah dengan kawan-kawan yang ada kerenah dan perangai yang berbeza :)

Lepas ni saya akan buat kiraan untuk cuti sekolah ok? Cuti sekolah lebih kurang 5 minggu je. Dah tu, gunalah cuti sekolah ni untuk buat perkara yang berfaedah ok? :D

<33

No comments: