Tuesday, November 17, 2009

It's okay

Walaupun saya ni tak cantik,

walaupun saya ni tak pandai,

walaupun saya ni tak berwawasan jauh,

walaupun saya ni tak berkaliber,

walaupun saya ni tak kemas,

walaupun saya ni tak sopan,

walaupun saya ni tak ramah,

walaupun saya ni tak rajin,

walaupun saya ni tak pendek (ecehh ;p),

walaupun keputusan peperiksaan akhir tahun saya teruk,

It's okay. Saya bangga jadi diri sendiri hehe. Ni nak khabarkan keputusan peperiksaan akhir tahun yang macam kena langgar kerbau ni ha. Sebenarnya, banyak yang tak pasti dapat berapa sebab malas nak kira (kan dah cakap keputusan dah kena langgar kerbau, hancur dah). PJK pun tak dapat A aiseyh, sah tak pandai kan? kannnnnnnnnn? :( takpelah, cuba lagi tahun depan (SPM tu!).

<3

No comments: